Budowanie i pielęgnowanie długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami Agencji.
Samodzielne prowadzenie projektów, (digital, kampanie interaktywne, Social Media, eventy, outdoor) w tym bezpośrednia współpraca z działem kreatywnym i grafikami
Tworzenie ofert i wycen dla klientów
Współpraca z dostawcami
Współpraca z zespołami deweloperskimi - wewnętrznymi i zewnętrznymi
Zarządzanie budżetami w prowadzonych projektach.
Tworzenie harmonogramów pracy nad projektami, tworzenie wycen i ofert.
Współpraca z innymi działami w firmie oraz z innymi pionami sprzedaży.
Wymagania:
Minimum 2 letnie doświadczenie w działach client service w agencji reklamowej.
Doświadczenie w realizacji projektów komunikacji full service, z naciskiem na digital, social media, influencer marketing.
Zdolności do radzenia sobie ze stresem i pilnowania deadlinów
doświadczenia w raportowaniu wyników finansowych projektów i kontroli kosztów agencji
Umiejętność zarządzania budżetem i kontroli kosztów.
Umiejętność sprawnego zarządzania zespołem projektowym
Doskonałe umiejętności organizacji pracy oraz negocjacyjne.
Inicjatywy dot. rozwoju własnej osoby i firmy
Inicjatywa oraz proaktywne podejście
Umiejętność prowadzenia prezentacji
Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę/umowy o współpracę.
Pracę w rozpoznawalnej polskiej agencji
Realizowanie własnych pomysłów i doskonalenie swoich umiejętności.
Stanowisko z b. dużą samodzielnością i możliwością realizacji swoich pomysłów
Możliwość realnego wpływu na procesy w agencji
Pracę dla ciekawych znanych, międzynarodowych i lokalnych marek.
Zdobycie szerokiego doświadczenia dzięki interdyscyplinarnym i inspirującym projektom.
Możliwość skorzystania z karty medycznej i sportowej oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.